در تاکسی نشسته بودم. دو خانم در حال صحبت بودن. یکی از اونا گفت : هفته پیش رفته بودم کنسرت فلان خواننده و اون یکی گفت: واقعا تو خیلی بیکاریها، فلانی هم کسیه که تو براش وقت بذاری و بری کنسرتش.
نکته ای که خیلی زیاد در روابط بین آدمها دیده میشه، احترام نذاشتن به اون چیزاییه که طرف مقابل دوست داره و همین باعث میشه که فاصله روابط رو زیاد می کنه و حس خوبی منتقل نمیشه.
احتمالا شما هم بارها پیش اومده که خودتون به فرزندتون، همسرتون، دوستتون و ... چنینی جملاتی رو گفته باشین و یا برعکس از اونا شنیده باشین.
جملاتی مثل:
اینم رنگیه که تو دوست داری!؟
اینم خوانندس که تو هوادارشی!؟
فلان شهرم جاییه که کسی بخواد بره مسافرت!؟
اونم دوسته که تو داری!؟
اینا چیه دلت رو خوش کردی و یادگاری نگه می داری!؟
اینم خانوادس که تو داری، من اصلا خوشم نمیاد ازشون!
استفاده از جملات بالا قیچی های تیزی هستن که حلقه های یه رابطه رو پاره می کنن.
هر کسی توی زندگیش یه سری اشخاص، اشیاء، ارزشها و باورها براش مهمن که ممکنه برای فرد دیگه، اهمیتی نداشته باشن، ولی اگه یاد بگیرین که در روابطتتون ، اینها رو شناسایی کنین و براشون احترام قائل شین، اون قیچی رو به چسبی تبدیل می کنین که رابطه هاتون رو محکم تر و دلچسب تر می کنه.
البته اشتباه نکنین، منظور این نیست که شما هم دقیقا همونا رو دوست داشته باشین و ازش لذت ببرین، بلکه منظور اینه که بی احترامی و توهین نکنین و طرف مقابل رو بخاطر علاقه داشتن به یه سری چیزا زیر سوال نبرین.
یادتون باشه که هر کسی دنیای مطلوب مختص خودش رو داره و احترام گذاشتن به همه اون چیزایی که در این دنیا وجود داره، کلید طلایی ایجاد صمیمیت در روابطه.
انتخاب با شماست ، می تونین از قیچی استفاده کنین یا از چسب.
فاطمه نصیری- مشاور کد 2880 صدای سلامت
تعیین وقت مشاوره از طریق تلگرام
@Fnasir
شماره های تماس
9099070036-9092301919
برای تغییر قدمی برداریم...
ما را در سایت برای تغییر قدمی برداریم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 88