همه مردها بی توجهند،
همه زنها غر می زنند.
الان همه بی عاطفه شدند
چقدر در واژگان روز مره خود از کلمه" همه" بصورت نابجا استفاده می کنیم؟
همه یعنی صد درصد، وقتی می گوییم که همه ... ،یعنی حتی یک مورد استثنا هم وجود ندارد.. کمی فکر کنیم، آیا به راستی اینگونه است؟
پس چرا صرفا بر اساس آن چیزی که باور و تجربه ماست ، هر موضوع منحصر به فردی را تعمیم می دهیم و ذهنیت افراد دیگر را نیز مخدوش می کنیم؟!
از امروز کمی بیشتر مراقب کلماتی باشیم که بکار می بریم تا خواسته و ناخواسته، به گسترش ذهنیتهای منفی دامن نزنیم و مراقب باغچه ذهنی خود نیز باشیم.
فاطمه نصیری- مشاور کد 2880 صدای سلامت
تعیین وقت مشاوره از طریق تلگرام
@Fnasir
شماره های تماس
9099070036-9092301919
برای تغییر قدمی برداریم...
ما را در سایت برای تغییر قدمی برداریم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 95