یکی داشت می گفت یکساله که مادرم رو از دست دادم، الان که فکرش رو می کنم حسرت می خورم چرا اون موقع که زنده بود،وقت بیشتری براش نذاشتم ؟ چرا برای کوچکترین چیز عصبانی می شدم وسرش داد می کشیدم؟کاش الان بود و ...
حتما همه شما بارها این مدل جملات رو از زبون خیلی ها شنیدین،
"کاش الان بود و من ...."
سوالم از این آدم اینه
" شمایی که الان داری حسرت می خوری که چرا قدر پدرت رو بیشتر نمی دونستی، یک بار با خودت فکر کردی که الان باید برای بقیه عزیزانت که زنده هستن، چکار کنی که بعدا دوباره حسرت نخوری؟الان که اونها هستن و تبدیل به کاش نشدن،می خوای براشون چکار کنی؟
شما می خواین چه کارهایی انجام بدین که بعدها بجای حسرت خوردن،از عملکرد خودتون راضی باشین؟
برای تغییر قدمی برداریم...ما را در سایت برای تغییر قدمی برداریم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 79