بی احترامی به دیگران با توجیه"من رُکم"

خرید بک لینک
  • این لباسی که پوشیدی،خیلی بد رنگه،اصلا بهت نمیاد
  • - خیلی بد حرف می زنی،همه خوابشون گرفته
  • این رنگ مو چیه که به سرت زدی،خیلی زشت شدی

حتما این مدل اظهار نظرها براتون آشناست و خیلی وقتها از زبون دیگران شنیدین و یا حتی شاید خودتون هم بکار بردین

وقتی به این افراد یاد آوری می کنی که کارشون درست نیست، توجیهشون اینه که "من آدم رُکی هستم، حرفم رو می زنم و با کسی رودربایستی ندارم"

بنظر شما رک بودن اینه که همه جا اظهار نظر کنیم؟ اون هم چه اظهار نظری؟!

اظهار نظری که کسی از ما نخواسته که چیزی بگیم

اظهار نظری که در جهت تخریب و ضایع کردن دیگرانه

اظهار نظری که حال کسی رو بد می کنه

اظهار نظری که تجاوز به حریم خصوصی و دنیای شخصی فرد دیگه ایه و اصلا به ما مربوط نیست

این مدل رُک بودن اصلا افتخاری نداره که به خودمون ببالیم و سرمون رو بالا بگیریم و بگیم که ما خیلی توانمندیم و جسارت داریم.

بیاییم قبل از نظر دادن در مورد دیگران، از خودمون بپرسیم

آیا کسی از من خواسته که نظرم رو بیان کنم؟

آیا با گفتن نظرم، حس خوبی رو بهش منتقل می کنم؟

آیا این موضوع به من مربوطه؟

و بعد تصمیم بگیریم که حرفمون رو بزنیم یا نه . و البته چگونه بیان کردنمون هم خیلی مهمه.

شما چگونه فکر می کنید؟

برای تغییر قدمی برداریم...

ما را در سایت برای تغییر قدمی برداریم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 82 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 14:31

صفحه بندی