مگه دیگران هم نیازی دارن؟

خرید بک لینک

هر کدوم از ما نیازهایی داریم که اگه بخوام اونها رو به ظرفهایی تشبیه کنم، باید بگم که اندازه این ظرفها در افراد مختلف با هم فرق می کنه، ولی اون چیزی که مسلمه، همه آدمها بدون استثنا این ظرفها رو دارند و بر همین اساس می تونیم اونها رو به چند دسته تقسیم کنیم:

  • کسانی که فقط و فقط چشمشون به ظرفهای خودشونه و از دیگران هم توقع دارن تا کاری کنن که ظرف اینها پر بشه
  • دسته دوم کسانی هستن که فقط و فقط چشمشون به ظرفهای دیگرانه و از هر طریقی به دنبال این هستن که ظرف دیگران رو پر کنن و اصلا حواسشون به خودشون و نیازهاشون نیست
  • دسته سوم افرادی هستن که دقیقا می دونن که باید هم حواسشون به پر کردن ظرفهای نیاز خودشون باشه و هم ظرفهای نیاز دیگران رو می بینن و برای پر کردن اونها هم تلاش می کنن.

اگه می خواین یک رابطه لذت بخش و سالم و پایدار رو تجربه کنین، می تونین مهارتهایی رو یاد بگیرین که مثل دسته سوم عمل کنین چون سبک عملکرد دو دسته اول، آسیب زاست.

شما جزء کدوم دسته هستین؟

برای تغییر قدمی برداریم...

ما را در سایت برای تغییر قدمی برداریم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 96 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 14:31

صفحه بندی