بلدی حال دل کسی رو خوب کنی؟

خرید بک لینک

در ماجرای قبلیم با عنوان" چه فرقی داره-لطف کرده یا وظیفشه "به این موضوع اشاره کردم که چقدر خوبه بابت رفتارهای خوب دیگران بهشون بازخورد مثبت بدیم و برهمین اساس دوست داشتم که همینجا از همه عزیزان همراهم تشکر کنم.

از همه دوستانی که ماجراهام رو می خونند متشکرم، به ویژه دوستانی که زحمت می کشند و با لایک کردن ماجرا و کامنت گذاشتن در زیر هر ماجرا حس خوبی بهم میدن که حضورشون رو در کنار خودم پررنگ تر احساس می کنم و با این کارشون به انگیزه هام سوخت رسانی می کنن.

فراموش نکنیم که می تونیم با کوچکترین کارها هم، حال دیگران رو خوب کنیم، پس لطفا و لطفا از همدیگه دریغ نکنیم

دوست دارم وقتی مطالبم رو خوندین و ازش لذت بردین،ازش یه نکته یاد گرفتین و توی زندگیتون تاثیری گذاشته، این حسهای خوبتون رو از من دریغ نکنین و برام بنویسین که حال دل من هم با دیدن این تاثیرات بهتر بشه.

از همتون سپاسگزارم و خوشحالم که همراهم هستید.

برای تغییر قدمی برداریم...

ما را در سایت برای تغییر قدمی برداریم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 89 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 14:31

صفحه بندی