دیشب از بزرگراهی رد می شدم که تابلویی با مضمون"قبل از خروج، تصمیم بگیرید" توجهم رو جلب کرد. داشتم به این فکر می کردم که در زندگی هر کدوم از ماها ،چقدر پیش اومده که بعد از خروج تصمیم گرفتیم و بعد با هزار و یک حسرت و کاش مواجه شدیم. و خیلی وقتها هم راه برگشتی برامون وجود نداشت.
*بعد از خروج از زندگی مشترک...
*بعد از خروج از یک رابطه عاطفی...
*بعد از خروج از یک مرحله سنی...
و چقدر خوبه که قبل از خروج، درست فکر کنیم و همه جوانب رو در نظر بگیریم و هر کاری که لازمه، در زمان مناسبش انجام دهیم
برای تغییر قدمی برداریم...ما را در سایت برای تغییر قدمی برداریم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 88