بازخورد دادن یا ندادن؟!

خرید بک لینک

سالها پیش، وقتی مطلبی را می خواندم و برایم خیلی جالب و تاثیر گذار بود، فقط با خودم می گفتم: عجب مطلب جالبی و بعضی اوقات هم از اون مطلب، در صحبتهام استفاده می کردم که مثلا فلان موقع، یه جایی مطلبی خونده بودم که...

ولی مدتی است که از شیوه بازخورد دادن به نویسنده استفاده می کنم ، چون بر این باورم که وقتی کسی، حس خوبی به ما می دهد ، باید به طریقی قدردانی کنم.

وقتی در دنیای ارتباطات، از این شیوه استفاده کنیم، در واقع با انگیزه مند کردن طرف مقابل، کمک می کنیم که دنیا را جای بهتری برای زندگی کردن نماییم.

مثالهایی که تجربه کردیم:

-از فروشنده خوش اخلاقی خرید کردیم و وقتی از مغازه بیرون آمدیم، به خودمون یا همراهمون گفتیم که عجب فروشنده خوش اخلاقی بود

-کار اداری ای داشتیم و کارمند بسیار پیگیری، کارمان را به خوبی انجام داد و وقتی خارج شدیم گفتیم که خدا خیرش بده

-همسرمون یه کاری برامون انجام داد که خیلی خوشمون اومد و حس خوبی داشتیم و پیش خودمون خدا رو شکر کردیم که چقدر حس خوبی از کارش گرفتیم

پس بیایید از این به بعد بجای گفتگوی درونی با خودمان، در صورت امکان، به فرد مورد نظر بازخورد دهیم و حسن جویی کنیم.

دوست دارم شما هم بنویسید که چه تجربه های مشابهی داشتید و بهتر بود چکار می کردید؟

برای تغییر قدمی برداریم...

ما را در سایت برای تغییر قدمی برداریم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 98 تاريخ: شنبه 10 فروردين 1398 ساعت: 17:58

صفحه بندی