ای کاش

خرید بک لینک

حتما این جملات براتون آشناست. بارها خودتون گفتین و یا از زبون دیگران شنیدین:

کی میشه ازدواج کنم و از دست مادرم و گیر دادنهاش راحت بشم.
دیگه از دست فلان دوستم خسته شدم٬ تا چیزی بهش میگم ناراحت میشه
وای باز دارم میرم خونه٬ سر و صدای بچه ها کلافم می کنه
کاش اصلا ازدواج نکرده بودم ٬ از دست غرغرای زنم یا بی توجهی های شوهرم خسته شدم.

چقدر پیش اومده که بخاطر موضوعات غیر جدی از دست کسی دلخور شدین و اونجوری که باید رفتار نکردین.
حالا ازتون می خوام برای چند دقیقه چشماتون رو ببندین و تصور کنین که بهتون خبر دادن که دیگه اون شخص رو برای همیشه از دستش دادین.لطفا همین الان این کار رو انجام بدین.
می دونم که حس خوبی نداره ولی گاهی اوقات لازمه که به خودمون سیلی بزنیم تا قدر داشته هامون رو بهتر بدونیم.
حالا فرض کنین که خداوند فرصتی دوباره بهتون داده که از وجود اون عزیز ٬بهره مند باشین.از این به بعد می خواین چطور رفتار کنین؟
پس بهتره که مهارتهای ارتباطی رو یاد بگیریم تا از روابطمون لذت بیشتری ببریم و قدر داشته هامون رو بیشتر بدونیم و بابت اونها سپاسگزار باشیم.
فاطمه نصیری- مشاور خانواده
تعیین وقت مشاوره از طریق تلگرام
@Fnasir

برای تغییر قدمی برداریم...

ما را در سایت برای تغییر قدمی برداریم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 91 تاريخ: شنبه 10 فروردين 1398 ساعت: 17:58

صفحه بندی