تو یک درمانگر نیستی
مریم داشت برای دوستش، از آشناییش با پسری تعریف می کرد..اون می گفت شش ماهه که با هم آشنا شدیم .خیلی به خانوادش وابسته هست،اصلا دوست نداره با کسی رفت و آمد داشته باشه ، اهل پول خرج کردن نیست و .... دوستش بهش گفت: خوب با این تفاسیر، بنظر می رسه که خیلی مورد مناسبی برای تو نباشه ، چطور شده که داری به رابطت ادامه میدی و می خوای باهاش ازدواج کنی؟!
مریم خیلی مقتدرانه جواب داد: من فکر می کنم که می تونم تغییرش بدم، اون اگه رفت و آمدش با خانواده من بیشتر بشه، بهتر می تونه با دیگران رابطه برقرار کنه و دیگه اینکه وقتی ازدواج کنه، مطمئنا از وابستگیش کم میشه .درست خرج کردن رو هم خودم یادش میدم و ...
حتما شما هم جملات مشابه جملات مریم رو بارها از زبون خیلی از دختر ها و پسرها شنیدین، ولی آیا به این فکر کردین که تا چه اندازه ،این تغییرات در زندگی بعد از ازدواج اتفاق افتاده؟
تو دوست عزیزی که در مرحله انتخاب برای ازدواج قرار داری، فقط باید بر اساس هر چیزی که همین الان می بینی ، می شنوی و می شناسی، تصمیم بگیری و به هیچ وجه فکر نکنی که اگه فلان تغییرات اتفاق بیفته، می تونه گزینه مناسبی برات بشه. چون اولا تو به هیچ عنوان نمی تونی هیچ کسی رو تغییر بدی و دوما اینکه تو یک درمانگر نیستی که بتونی در صورت خواستن خود فرد، تغییراتی رو در اون ایجاد کنی. پس لطفا با ابزار واقع بینی دست به انتخاب بزن، نه با امید به تغییرات در آینده.
شاد باشین
فاطمه نصیری مشاور کد 2880 صدای سلامت
تعیین وقت از طریق تلگرام
@Fnasir
شماره های تماس
9099070036-9092301919
برای تغییر قدمی برداریم...ما را در سایت برای تغییر قدمی برداریم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 86