سالهای زیادی است که به شنیدن صدای گرم مراجعینم در صدای سلامت عادت کرده ام.جمله " صدای سلامت بفرمایید" کلیدی بود که دریچه قلب و ذهن آنها را باز می کرد تا بتوانم با درد و رنجها، شادی و غمها، خشم و ترسهایشان همراه شوم و کوله بار سنگینشان را سبکبارتر نمایم.
افتخار می کنم که در طی این سالها با دسترسی آسان در هر ساعتی از روز و حتی در مقاطعی بصورت شبانه روزی ،سنگ صبور هر ایرانی پیر وجوان، روستایی و شهری، تحصیلکرده و غیر تحصیلکرده، داخل کشور و یا خارج از کشور بودم.
سال 1385، شروع این همراهی ها و پایان سال 1397 نیز پایان مسیر صدای سلامت است. تلاش نمودم تا در این مجموعه با رد پاهای زیبا در زندگی مراجعینم، نامی خوش از موسسه صدای سلامت برای آنها به یادگار گذارم.
مجموعه ای که رضایت مراجعینش در اولویت اول قرار داشت و در حال حاضر نیز به دلیل شرایط خاص اقتصادی ،تصمیم گرفت تا از دایره خدمت رسانی خارج شود.
درست است که من به کار مشاوره خود از طرق دیگر ادامه خواهم داد، ولی جدا شدن از مجموعه ای که 12 سال به آن عادت کردم، سخت است و دلتنگ کننده. بر خود لازم می دانم که از مدیریت این مجموعه و تیم همکار آن تشکر و قدردانی نمایم و برایشان بهترینها را آرزو نمایم.
برای تغییر قدمی برداریم...
ما را در سایت برای تغییر قدمی برداریم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 85